20 Aralık 2008 Cumartesi

Arog

Dün akşam Arog'u izledim. Uzun zamandır merakla beklenen Cem Yılmaz filmini izleyenlerin bir kısmı, çok beğendiklerini, çok eğlendiklerini söylüyorlardı, bir kısmı ise, umduklarını bulamadıklarını, hiç gülemediklerini söylüyorlar, hayal kırıklıklarını ifade ediyorlardı. Acaba ben hangi gruba dahil olacağım, diyerek gittim sinemaya.
Ben Arog'u beğendim. Gora'dan daha iyi bir film olmuş bence. Cem Yılmaz esprilerine çılgınca gülmeyi bekleyerek gitmediğim için herhalde, gayet eğlenceli geldi film, mizah gayet dozundaydı. Efektler, kostümler, tüm tasarımlar başarılıydı; çok para harcanmış, çok özenilmiş, güzel bir eğlencelikti film. Konusu ve tarzı itibariyle filmden çıktıktan yarım saat sonra, hiçbir etkisi kalmıyordu üzerinizde, ama bu zaten beklediğimiz birşey, adı üstünde, komedi-macera filmi...
Hafif şeyler, eğlenceli şeyler izlemeyi seviyorsanız, pahalı, gösterişli bir Türk filmi izlemek istiyorsanız, izleyin derim Arog'u...

Hiç yorum yok: