20 Aralık 2008 Cumartesi

Yedi Tepeli Aşk

Bugün, Şehir Tiyatroları Fatih Reşat Nuri Sahnesi'nde 'Yedi Tepeli Aşk'adlı oyunu izledim.
Türk Edebiyatının beş kadın yazarının, beş hikayesinden oluşan oyun etkileyiciydi. Her hikayenin baş kahramanı olan kadının ağzından dinliyoruz, hikayesini. Herbiri İstanbul'un farklı köşelerinden, farklı yaşam biçimlerinden beş kadının, gerek İstanbul'a duydukları sevgi, gerekse hayatlarındaki erkeğe, erkeklere duydukları aşkın hikayeleri ve yaşanmışlıkları, yaşanmamışlıkları ile herbiri kendilerine göre birer dünya olan kadınlar. Bizlerden, herbirimizden bahsediyor oyun. Kadınlar ve hayat, kadınlar ve şehir...
Oyunculuklar da gayet iyiydi bence. Öykülerden birinde Hasibe Eren vardı, hani Avrupa Yakası'nda Makbule olarak ekranlara gelen; ben sahnede daha çok seviyorum onu. Diğer oyuncuları ne yazık ki, ismen bilmiyorum ama, başka oyunlardan tanıyorum.
Ben çok beğendim bu naif, kırılgan hikayeli oyunu...Sizler de izleyin bence.

Hiç yorum yok: